نینیحر چیست ؟ for Dummies

Wiki Article

بررسی تتل کوین به همراه قیمت

معمولا افراد نوجوان و جوان، ذهنیتی خلاق در تجسم موضوعات تخیلی دارند. داستان این سریال، درباره تعدادی نوجوان است که به دنبال کشف حقایقی درباره وقایع ماورائی هستند.

او در آنجا با دوریس وارد رابطه ای عاشقانه میشوند، شخصی که در واقع همسر پدربزرگ جدی اش است.

همواره داستان های آخرالزمانی برای مخاطب نوجوانان جذاب بوده است، این سریال که در این ژانر قرار دارد با پرورش داستان و شخصیت های بی نقصی توانسته این ژانر را به خود بپروراند و می توانیم آن در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

هفده سالگی، دورانی بسیار حساسی در زندگی افراد است. این حساسیت برای دختران بسیار بیشتر است و زمانی به چشم می آید که شرایط زندگی آن را سخت تر کند.

جاشیو مارلون (تینیجر)؛ فلکس کرامر (بزرگسال)؛ والتر کری (پیر)

انیمه «نام تو»، یکی از بهترین انیمیشن های ساخته شده طی چند سال اخیر است. موضوع فیلم درباره دو نوجوان دبیرستانی با سبک زندگی متفاوت است که به صورت کاملا اتفاقی، بدن هایشان با یکدیگر عوض می شود.

اما بلاگرها به جزئیات این موضوعات می‌ پردازند و به طور کلی نمی‌ توانند مسائل را بهتر از اینفلوئنسر ها مدیریت کنند و با مردم به اشتراک بگذارند. در واقع کسی که اینفلوئنسر می‌شود باید آگاهی بسیار بالایی داشته باشد و بتواند هر سوالی که فالوورانش از او می‌ کنند را پاسخ بدهد و توانایی پاسخ دادن به سوال های متفاوت را داشته باشد و هیچ گونه ترسی نداشته باشد که شخص مورد نظر او چه سوالی از او می پرسد زیرا او با آگاهی کامل پا به این عرصه گذاشته است و توانسته در این حوزه موفق باشد.

اما چرا باید این همه دردسر را به جان بخرد؟ او پی برده بود که تنها تینیجر راه پیدا کردن بهشت و رفتن به آن در این دنیا از طریق اتفاق افتادن آخر الزمانی است که کاملا دنیا را از بین ببرد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اما در نهایت، تاثیر گذاری این شیوه از آموزش است که همه را متعجب می کند. این اثر را می توان از به یاد ماندنی ترین آثار سینمایی برای نوجوانان دانست.

تام فیلیپ (گودک)؛ پیتر اشنایدر (بزرگسال)؛ هرمان بایر (پیر)

پس از آن اتفاقات بسیار عجیبی می افتد. این داستان جالب و البته گاها غم انگیز آن را در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار می دهد.

امیدواریم که با این مطلب توانسته باشیم به فهم شما از سریال کمک کرده باشیم.

Report this wiki page